Moneta Modliszki – moneta, która po aktywowaniu daje właścicielowi skoczność i zwinność modliszki. Trzytonowa Tunika – koszula, która po aktywowaniu tworzy trzytonową zbroję (wg oryginalnej wersji dwutonową). Oko Mistrza Dashi – niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyć pioruny. Jego moc jest niewyczerpana. Trzecia Ręka – posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje się dodatkową, niezwykle rozciagliwą i giętką ręką właściciela. W połączeniu z mocą Clay’a ma właściwości kamienia: jest twarda i o wiele większa. Pięść Tebigonga – pięść zdolna zniszczyć każdą przeszkodę. JetBootsu – niezwykłe buty całkowicie lekceważące grawitację, dzięki czemu można w nich chodzić po ścianach czy suficie, a także latać. Małpia Buława – kij z niewielką małpką na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi siłę, zwinność, iumiejętność małpy, a także ogon, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy (także w sensie sposobu myślenia). Jej moc jest największa w Roku Małpy. Pajęczy Grzebień – chiński grzebień, który wystrzeliwuje dość cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplatające się wokół przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. To Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku – linki zawracają i oplątują właściciela. Złote Pazury Tygrysa – nakładane na rękę pazury, które potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce na ziemi. Pałeczki Przemiany – pałeczki podobne tym, które służą w Japonia do jedzenia. Dzięki nim właściciel – a wraz z nim wszystko, co trzyma – lub też dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ryżu. Ostrze Zawieruchy – miecz silnie związany z żywiołem powietrza, wywołujący niesamowite huragany i wichury. W połączeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala właścicielowi latać. Opończa Cieni – szara płachta, która aktywowana sprawia, że osoba lub przedmiot nią nakryty staje się niewidzialny. Hełm Jonga – hełm, który pozwala widzieć to, co się dzieje z tyłu bez odwracania głowy. Pierścień Dziewięciu Smoków – pierścień, który może stworzyć maksymalnie 8 kopii właściciela (a więc razem z nim samym jest ich 9). Łącznie kopie mają taką samą siłę, mądrość, charakter, dojrzałość, etc. – oddzielnie każda zawiera zaledwie cząstkę. Umiejętności mogą zostać podzielone po równo na wszystkie kopie lub też nierównomiernie. Oko Sokoła – niezwykły amulet, który pozwala widzieć przez różne przeszkody typu ściana, podłoga, skała, itp., a także dostrzegać rzeczy niezwykle oddalone. Szafirowy Smok – niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu, które musi być nieustannie pokryte sadzą, bowiem w innym wypadku samo się aktywuje. Ma moc przemieniania żywych w szafirowe posągi. Z każdą kolejną osobą, Szafirowy Smok rośnie w siłę, wreszcie może ożywiać stworzone przez siebie posągi jako zombie. Powstrzymać go może tylko ponowne dokładne pokrycie sadzą. Ogon Węża-Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha – a wiec pozwala przeniknąć przez każdą przeszkodę Kula Tornami – niewielkia niebieska kula, która może z siebie wylać nieskończone ilości wody, a w połączeniu z mocą Omiego, wytwarzać także lód. Gwiazda Hanabi – niewielka gwiazdka, która aktywowana wystrzeliwuje z siebie kule ognia. W połączeniu z mocą Kimiko może wytwarzać nieprzerwany strumień ognia. Daje się nią rzucać jak bumerangiem. Giętki Lotos – kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagać się właścicielowi jakby był z gumy. Latawiec Longi – latawiec, pozwalajacy latać po niebie. Język Saipinga – niewielkie Shen Gong Wu pozwalające rozmawiać ze zwierzętami i rozkazywać im. Aby go jednak używać, trzeba mieć wielką cierpliwość do nich, bo zwierzęta niekoniecznie muszą się słuchać. Latarnia Sun Chi – chińska latarnia, która łączy energię Chi wszystkich osób nią oświetlonych z energią Chi trzymającego latarnię. Serce Jonga – żelazne serce zdolne ożywiać przedmioty martwe, a także co 1000 lat ożywiajace straszliwego Mala Mala Jonga. Z jego pomocą zostali stworzeni m.in. wspomniany Mala Mala Jong i Raksha. Odwracające Lustro – jest w stanie odwrócić działanie każdego Shen Gong Wu, potrafi odbijac także ataki tak, aby wracały do właścicieli. Łuska Błyskawicy – pozwala właścicielowi, a także każdej osobie trzymającej to Shen Gong Wu razem z nim, na bardzo krótki moment poruszać się z prędkością światłą – dokładnie tak krótko, jak krótko trwa błysk błyskawicy. Z punktu widzenia użytkownika wygląda to jak zatrzymanie czasu. Srebrzysta Manta – mała mechaniczna manta, która może zamienić się w latająco-podwodny pojazd. Kryształowe Okulary – niezwykłe Shen Gong Gu, które może ukazywac zarówno dalszą, jak i bliższą przyszłość temu, który je nosi. Hełm Wushu – hełm, który odbija wszystko. Skrzydła Tinabi – skrzydła, dzięki którym właściciel może latać jak orzeł. Zostawiają za sobą ładny ślad tęczy. Dość ciężko jest je opanować. Rękawica Jisaku – rękawica przyciągająca wszystko jak magnes. Kolec Starych Piorunów – może strzelać piorunami. Kopiący Pancernik – jeden z czterech Shen Gong Wu służących do podróżowania. Przy jego pomocy można kopać tunele – nie tylko w ziemi. Łapka Ju-Ju – kwiat, który wypuszcza z siebie żądlące owady. Miotacz Jedwabiu – wystrzeliwuje jedwabną i mocno klejącą sieć. Piasek Czasu – klepsydra, dzięki której właściciel oraz wszyscy i wszystko, czego będzie dotykał, może podróżować w czasie. Słodziutkie Maleństwo – złota statuetka dziecka, która po aktywacji zamienia sie w złotego olbrzyma, zdolnego strzelać pieluchami i wydającego z siebie straszne dźwięki. Rubin Ramzesa – czerwony klejnot, który pozwala właścicielowi używać telekinezy. Muszla Telepatii – muszla, która pozwala właścicielowi słyszeć myśli wszystkich osób, jakie go otaczają. Widmo Strachu – pozwala właścicielowi wejść w sen przeciwnika i ujrzeć jego największe lęki, a także ożywić owe lęki i uczynić je materialnymi na jawie. Przyczajona Puma – jedno z czterech podróżniczych Shen Gong Wu. Porusza się szybkimi skokami i jest idealne w podróżowaniu przez dżunglę czy tereny podmokłe. Lasso Boa Boa – lasso, które po aktywowaniu i zarzuceniu go, przemienia się w węża i ciasno oplata obiekt. Monsunowe Sandały – wydłużają nogi właściciela. Mozaikowa Szala – pudełko, które jest więzieniem Sibini. W połączeniu ze Skrzydłami Monarchy może zapewnić Sibiniemu niezależność od innych istot. Nie posiada innego zastosowania. Skrzydła Monarchy – w połączeniu z Mozaikową Szalą, pozwalają Sibiniemu zyskać niezależność. Ich moc jest nieznana. Księżycowy Medalion – medalion, który pozwala właścicielowi kierować księżycem. Skrzela Hamachi – pozwalają na oddychanie pod wodą i nadają właścicielowi wygląd pół-ryby, dzięki czemu lepiej porusza się on pod wodą. Czarny Żuk – pokrywa użytkownika ogniotrwałą zbroją. Może także stworzyć tratwę. Sfera Yun – tworzy wokół właściciela niezniszczalną tarczę lub zamyka przeciwnika w niewidzialnym więzieniu. W drugim wypadku pozwala właścicielowi Sfery Yun zawładnąć wszystkimi przedmiotami należącymi do schwytanego. Cesarski Skorpion – pozwala kontrolować wszystkie Shen Gong Wu i Straszliwą Czwórkę. Kość Zing Zom – zamienia ludzi w posłuszne i bezmyślne zombie. Fontanna Wiedzy – daje nieograniczoną wiedzę właścicielowi, ale bez bliźniaczego Shen Gong Wu – Orłoskopu jest to wiedza nieuporządkowana i może być nawet niebezpieczna dla użytkownika (nadmiar wiedzy). Orłoskop – pozwala zobaczyć, co się tylko chce. W połączeniu z Fontanną Wiedzy pozwala poznać odpowiedź na każde pytanie. Księżycowa Szarańcza – wypuszcza chmarę roślinożernych szarańczy. Jest to jedyne Shen Gong Wu, zdolne powstrzymać Nasionko Heylinu. Kangur-Wu – jedno z czterech Shen Gong Wu służacych jako środek transportu. Porusza się szybkimi, trzęsącymi skokami. Gejzer Wushan – Shen Gong Wu, które potrafi wymazać część pamięci przeciwnika. Otumaniacz – przedmiot wypuszczający z siebie otumaniający gaz, który powoduje, że ludzie dziwnie się zachowują. Mandżurska Muszka - zamienia właściciela w muchę. Skutkiem ubocznym jest chęć do jedzenia różnych słodkich rzeczy. Myszka Hodoku – niewielka mysz, dzięki której właściciel może naprawić każdy swój błąd. Ying Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Yang Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi. Yang Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Ying Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi. Złoty Palec – zatrzymuje przedmioty i ludzi Przeobrarzacz – zmienia w wroga rio reverso Klawe Klapki – daje nadludzką szybkość Cięcie Cienia – tworzy cholo-klony Atom Kuzusu – rosczepia atomy Królik Denshi– ładuje lub rozładowuje urzytkownika elektrycznością Mrówki Majdkówki – sprawia że wroga wszystko swędzi Armatni Miotacz – zakyka właściciela w kuli i wystrzeliwuje Bary Mikado – zwiększe muskulature
Urok Kaijin – zwiększ i daje moc wody Grzebień Kondora – zwiększa i daje moc wiatru Długorogi Byk – zwiększa i daje moc ziemi nie dopisałeś tych
Ostrze Nebuli – nieco jakby ulepszona wersja Ostrza Zawieruchy, która w rękach Raia przemienia się nunchaku, wytwarzające tornado, i pozwala mu latać. Wróble Strzały – niewielkie strzałki w kształcie ptaków, które aktywowane zapalają się. Połączone potrafią także stworzyć widmo wielkiego Feniksa. Big Bang Meteorang – bumerang, który w trakcie użycia może się zmienić w kilka bumerangów i posiada olbrzymią siłę niszczącą. Broń Shimo – niewielka, przypominająca lodową pałeczke, która – niczym woda – może zmieniać się w każdą inną broń.
|